2012. március 18., vasárnap

8.fejezet

Sziasztok!
Először be akartam zárni a blogot, de mondták, hogy folytassam. 
Remélem, hogy olvasni fogjátok, és komizni.
Nem lett nagyon jó, de majd belejövök.
És köszönöm azoknak akik azt mondták, hogy folytassam.
Puszii: Wywy

Nagyon hamar elment az a 4 hét. Már az utolsó napomat töltöttem bent. Persze Eric, Kelly, és a lányok minden nap be jöttek hozzám. Nem értettem minek kell bent maradnom ennyi időre, de elfogadtam. Most éppen nem volt bent senki. Nagyon unatkoztam, ezért elő vettem a telefonomat. Fel mentem facebookra, és twitterre is. Meg akartam keresni Robbiet. Meg is találtam. Kopogtattak az ajtón.

- Szia.- jött be Kelly egy hatalmas vigyorral az arcán.- Hogy vagy?
- Sziia. Köszi jól. Már szét untam a fejem.
- Akkor most van társaságod. Gyerünk mesélj Ericről.- értetlenkedve néztem rá. - Tudom, hogy tetszik 
neked.- én erre csak megráztam a fejem. - Stella, engem nem tudsz átverni.
- Na jó. Talán egy kicsit.
- Aha persze kicsit mi??
- Kelly. Nem akarok a barátnője lenni.- meg sem várva a válaszát folytattam. - Tudod te mekkora rajongó tábora van? Meg amúgy is ott van Molly.
- Kibékültek? 
- Nem tudom. Nem akarom ezzel nyaggatni szegényt.
- Szerintem menyünk haza. Mondta az orvos, hogy segítsek neked össze pakolni. Azután el kell menünk adnak neked járó gipszet.
- Oké. Akkor menyünk.

Gyorsan össze pakoltunk. Már a gipszem is megvolt. Le mentünk a parkolóba. Ott állt Kelly kocsija. De jó, hogy végre nem kell bent lennem a kórházba. Nagyon utálok itt lenni. Volt pár esetem kiskoromba, amikor focizás közbe eltörtem a kezem. Meg volt olyan is amikor eltört a csuklóm. Hát igen van pár nem túl kedves emlékem. Már az utcánkban jártunk. Megpillantottam, egy fekete BMW-t a házunk előtt. Persze egyből tudtam, hogy kihez tartozik. Kiszálltunk a kocsiból, majd ahogy csak tudtam, Erichez siettem. Két puszival köszöntöttük egymást. Bementünk a házba. Kelly szolgált ki minket.

- És mikor veszik le a gipszet?- kérdezte Eric, és a lábamra pillantott.
- Kb.. Egy hét.
- Ennek örülök. Mert már nem sok időnk maradt a turnéig.- ekkor ledermedtem.
- Milyen turné?-néztem érdeklődve Ericet aki csak a tarkóját vakargatta. 
- Hát, ne még nem tudsz róla, de lesz egy turném Angliába. A menedzserem is látott énekelni, és azt mondta, hogy ha tudok belőled faragni egy igazi énekest akkor el is jöhetnék velünk a turnéra.
- erre csak el mosolyodtam. Kelly mindvégig ott figyelt minket a kanapén. Miután Eric elment Kelly szobája felé vettük az irányt. Be mentünk, kicsit beszélgettünk, majd arra jutottunk, hogy elmegyünk moziba. Nem találtam valami jó ötletnek, de végül belementem.

                                                                          *****

Már a plázába voltunk mikor valamin megakadt a szemem. Nem is valamin, inkább valakin. Robbie-t láttam az egyik üzletből kijönni. Amikor meglátott azonnal oda jött hozzám. 
- Szia! Mi történt veled? -mutatott a lábamra.
- Szia! Csak tánc közben elestem.
- Moziba mentek? 
- Igen. 
- Akkor mehetek veletek? Egyébként Robbie vagyok.- mutatkozott be Kelly-nek.

Ami után megvettük a jegyeket, a mozi terem felé indultunk el. Körülnéztem, és egyből megpillantottam a helyünket. Le is ültünk. Elkezdődött a film. Mi Robbie-val, és Kelly-vel végig beszéltük az egészet. Robbie elkérte a számom. Nem sejtettem semmi jót, de elvégre csak barátok vagyunk semmi több. Nem akarok tőle semmit. Vége lett a filmnek. Kimentünk, és leültünk az egyik mcdonaldsba. Nagyon sokat nevettünk együtt. Kelly nem volt túl kedves Robbie-val. Valószínű, hogy nem nagyon bírja a fejét, de én igen. Egész kedves srác, de egész végig csak Eric járt a fejemben. Nem tudom, hogy mért de bűntudatom volt..
-------------------------------------------

1 megjegyzés: