2012. január 14., szombat

7.fejezet

Sziasztok!! tudom hogy már rég nem raktam fel frisst, de most itt van.. 
Kérlek, hogy olvassátok és komizzátok!!
Jó olvasást mindenkinek!
Puszíí: Wywy
  

Megröggenezték/ ezt nem tudom hogy kell írni / a lábam majd már csak az eredményt vártuk...
Ericel nagyon jókat elbeszélgettünk. Már annyira nem is fájt a lábam. amikor jött az orvos egy papírral a kezében.. Megkel , hogy mondjam nem volt valami jó kedve..

- Sajnálom de műteni kell a hölgy lábát..

-Tessék?!- szólalt fel Eric. Ennyire súlyos?

Én a " műteni" szó hallatán meg se tudtam szólalni..

- Az egyik csont elmozdult így hát vissza kell helyezni a helyére.

- Mikor műtik meg??

- Ha lehet minél előbb! Várjanak itt, én pedig kérek a műtőbe helyet és ha van akkor már most meg kell műtenünk!

Elment az orvos.

- Eric!

- Igen?

- Nagyon félek a műtétöl.. Mivan ha nem sikerül ? 

- Ne is gondolj erre! Én megfoglak várni itt! Oké?

- Nem kell csak szólj Kellynek és ö majd megvár!

- Szólok neki is de én itt leszek!

Jött az orvos!

- Akkor készen áll?

-Igen!

Hozott egy ágyat és felrakott rá.

- Én itt leszek! -kiabálta oda nekem Eric!

Bevittek egy szobába és onnan már nem emlékszem semmire mert elaltattak.
Arra ébredtem fel, hogy egy csomó ember áll az ágyam körül.
Mindeni ott volt aki a táncpróbán ott volt.

- Jól vagy Stella?- kérdezte Kelly.

- Igen! De ti hogy-hogy itt vagytok?

- Mindenki kíváncsi volt, hogy vagy.

- Köszönöm nagyon jól esik, hogy bejöttetek.

Egyetlen egy személyt nem láttam.

- Eric hol van?

- Próbálja vissza hódítani Molly-t. - mondta Kevin.

- Mér mi történt?

- Eric tegnap későn ment haza innen.

- Ez miattam volt?

- Nem dehogy is. Eric hibája ! - mondta Kevin.

Abban a pillanatban lépett be Eric.

-Szia Stella. Már jobban érzed magad?

- Én igen de te?

- Majd megoldom.

- Ez az én hibám igaz?

- Nem dehogy... Most beszéljünk másról.

- Mit mondott az orvos?

- Szerencsére  sikerült a műtét. 4 héten belül már kiengednek.

- Hála az égnek!

- Most megyünk had  pihenj!
 
- Jolvan köszönöm, hogy bejöttetek.

- Reggel amikor felébredtem már Eric ott állt az ágyam mellett.

- Jó reggelt!

- Jó reggelt! Mióta vagy itt?

- 1 órája.

- Mért nem ébresztettél fel?

- Nem akartalak biztos fáradt vagy.

- Nem! Nem érzek semmit.

- Már hoztam neked kávét.Meg reggelit.

- Köszönöm!
 
Belekortyoltam a kávémba. 
Eric egyfolytába nézett.

- Mivan? Van valami az arcomon?

- Nem dehogy!

.......................................................................................
Remélem tetszett!
Majd még hozom a kövit nem lett hosszú de majd igyekszem.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó lett!:D
    megröntgenezték - csak, hogy legközelebb tudd :P
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Sziia! Köszíí:'D
    Jah és a megröntgenezték-et ish köszí:))
    puszíí: Wywy

    VálaszTörlés