2011. november 29., kedd

6. fejezet

Sziasztok!! Meg is hoztam az 5 . fejezetet...
Remélem tetszik!! Kérek sok komit PLS.. :)
Jó olvasást!!
Pusszíí Wywy





- Te velünk táncolsz majd?? - kérdezte Kevin.

- Hidd el fogalmam sincs.

- Nem. Ő velem fog táncolni. De előbb nem tanulod meg a koreográfiát mert meg kell hallgatnom, hogy énekelsz.

- Oké. De akkor miért hoztál ide?

- Hogy, ismerkedj a koreográfiával meg az emberekkel.

- Rendben! Akkor kezdhetjük?

- Igen. - felelte Jennifer.

Minden nagyon jól ment már vagy fél órája tartott az óra amikor.... Elestem.

- Stella jól vagy ????- kérdezte aggodalmaskodva Eric.

- Nem jól vagyok. Folytathatjuk.

Megpróbáltam Eric segítségével felállni. De visszaestem.. volna ha Eric nem fog meg. Csak annyit hallottam.

- ÓÓÓ.

Odanéztem. És Jennifer ÓÓÓ-zott :) Akkor már vette a lapot.

- Befogtam.

- Gyere beviszlek a kórházba.

- Dehogy is.

- Dehogy nem. Ne vitatkozz úgy is beviszlek.

- Rendben. - adtam meg magam.

Eric egy hirtelen mozdulattal felkapott a kezébe és kivitt az autóhoz.

- Köszönöm.

- Ne köszönd ez természetes.

- De akkor is le mondod az órát, hogy elvihess a kórházba egy ilyen kis baleset miatt Köszönöm..

- Kis baleset .. Na majd meglátjuk, hogy milyen kicsi.

- Hát.. Remélem, hogy nem súlyos.

- Én is.

Utána aról beszéltünk, hogy mikor hallgat meg, és abban álapodtunk meg, hogy holnap után.

- Itt is lennénk.

-Akkor menjünk be!

- Eric megint fel akart venni de mondtam neki, hogy csak had kapaszkodjak meg benne eltudok addig battyogni.

Segített kijönni az autóból majd elindultunk a bejárathoz amikor beértünk odamentünk a recepcióra.

- Jó napot! Mi a panasza a barátnőjének?

Furcsálltam de nem kötött bele a " barátnője " kifejezésbe.

- Elesett és azt hiszem, hogy kiment a bokája.

- Rendben menjenek be oda és majd megrögenezik.

- Köszönjük!

Bementünk majd lekérte az orvos lekérte az adatokat és meg röngenezték a lábam.......

..............................................
Tudom, hogy egy kicsit rövid lett de a kövi majd hosszabb lesz megígérem.... :))

2 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó lett a fejezet remélem hamar olvashatom a folytatást mert nagyon furdalja az oldalamat a kiváncsiság...

    VálaszTörlés
  2. sziia!! köszíí !! :D igyekszem feltenni a kövit de nem volt jó a gépem és nem tudtam... de még a téli szünetbe meglesz :DD

    VálaszTörlés