2011. november 6., vasárnap

2.rész / Robbie & Eric ?? /

Bocsi,hogy az előző kicsit el lett kapkodva :S De igyekszem :) és azért ish bocs hogy ilyen rövid lett.
Kérlek titeket,hogy komizzatok!! Nagyon jól esne :)
Puszy : Wywy





Elég furcsának gondolom a történteket.Nem mindennapos,hogy egy popsztár van a házadba. 
- Kérsz valamit inni?

- Igen egy víz most jólesne.

-Oké akkor mindjárt jövök!

Bementem a konyhába és kitöltöttem a vizeket.De Eric utánam jött.

- Segítsek??

- Nem kell köszi. Két poharat már csak elbírok.
Elmosolyodott! Persze ,hogy elkerülhetetlen volt! Belenéztem a szemébe és úgy éreztem mintha egy hatalmas gombóc lenne a gyomromban. De ez lehetetlen.
- Jól van ez már egy kicsit kellemetlen. Nem gondolod?
Bizonyára észrevette,hogy nem tudom róla levenni a szemem.

- De! - Más válasz nem volt a fejemben.

Visszamentünk a nappaliba,és megittuk a vizünket.

- Az előbb amikor..tudod "menekültél" hova akartál menni?

- Basszus tényleg! A táncpróba! A srácok kinyírnak.Én most megyek és köszi a bujtatást meg mindent. Még találkozunk ! -Akkor szia!
- Szia!
Ahogy Eric kilépett az ajtón,megjelent a drága nővérem Kelly.
Szinte a mosolya a füléig ért!

- Szia Kelly! - köszöntem rá.

- Szia! Lehet 1 kérdésem?

- Persze!

- Most vagy rossz a szemem vagy tényleg Eric Saade jött ki a házból.

-Nem rossz a szemed!Na de most ne erről beszéljünk!Látom,hogy mindjárt elolvadsz..

- Igen nagyon jól éreztem magam.Alex elvitt egy fesztivál féleségre és ott fagyiztunk,sétálgattunk,beszélgettünk és utána elvitt ebédelni.De sajnos fél egyre mennie kellet valahova de azt mondta,hogy meg szeretne ismerni téged ezért holnap elmegyünk egy studióba.

- Oké már én is igazán tudni szeretném,hogy ki a nővérem barátja.Képzeld megismertem valakit a parkban.

- WoW és megvan a száma?

- Nincs...

- Már megint megcsináltad....
Viccelődött velem.

- Jolvan amúgy se hiszem,hogy még találkozok vele!

- Hát így már biztos nem.Ha valamit akarsz a szobámban megtalálsz!

- Oksa!!
Így hát én is bementem a szobámba.Azon törtem a fejem,hogy milyen próbára megyünk holnap.Ha híres a srác akkor abból semmi jó nem sülhet ki, de az ő élete az ő döntése.
Robbie nagyon nagy hatással volt rám, de Eric még nagyobbal és ez elég bizar mert én utáltam őt mint ember mint a hangja alapján egészen eddig a napig.Mondjuk a hangjáról maradt ugyanaz a véleményem.Igaz ,hogy csak 1 számot hallgattam megy.1000 megy 1000 gondolat járta át a fejemet Eric-el és Robbie-val kapcsolatban.De ezt az egészet vegyük úgy mintha meg sem történt volna.
Oda hívtam Adoniszt .
- Gyere kicsikém!
Jól megszeretgettem.Eszembe jutott,hogy nem ish ettem ma semmit így kimentem a konyhába és öszeütöttem valamit.Kelly is épp ott volt és feltételezem,hogy Alexal beszélt telefonon bár csak annyit hallottam,hogy szeretlek.
- Alexal beszéltél?

- Igen.Akkor igaz holnap eljössz ??

- Persze!!Ki nem hagynám.

- Szerencséd!! 
Kelly ezzel a mondattal megfordult és a szobájába ment.Én még megettem a kajám aztán ugyanúgy tettem mint Kelly.Befeküdtem az ágyba és a kutyámat is oda tettem.Bekapcsoltam a TV-t.Pont a kedvenc sorozatom a Glee ment.Végignéztem majd úgy döntöttem elmegyek fürdeni.Megengedtem a vizet és aláálltam.Nagyon jól esett,felfrissültem tőle.Kiszálltam a zuhany alól és belebujtam a pizsimbe.Gyors fogmosás majd belehuppantam az ágyba.Egy fél órát még a mai történteken merengtem aztán el aludtam....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése