2011. november 16., szerda

4.rész A studió látogatás

Sziasztok! Itt van a friss remélem tetszik.Kérlek, hogy komizzatok.
Puszíí : Wywy



Ahogy egyre közelebb jött már felismertem , Molly Sandén volt az. 
-        Szia Molly. – köszönt rá Kelly.

-        Szia Kelly.

-        Szia! Te pedig biztos Kelly huga vagy Stella.

-        Igen ! Szia ! –Te pedig Molly Sandén vagy.

-        Pontosan .

El sem hittem, hogy a nővérem ismeri Molly Sandént és,hogy én is találkoztam vele.

-        Szerintem menjünk be! –szolt közbe Alex.

-        Én benne vagyok! –válaszolt Kelly.


Amint bementünk egy hosszú folyosón kellet végigmenni és ott bementünk egy szobába. Nagyon meglepődtem a látottakon.Azt a fiút láttam akivel nem hittem, hogy valaha még találkozni fogok. Eric állt a mikrofon mögött és egy számomra ismeretlen dalt énekelt. Én szóhoz sem jutottam. Végül valamit ki sikerült erőltetnem a torkomon.

   -öö……… Eric?? Te ismered??

Képeztem a fejemben vagy 10 kérdést de abból csak 1 tudtam elsorolni.
 Észrevettem, hogy Eric is meglepődött, hogy engem itt talál. Ahogy meglátott egy pillanatra abbahagyta az éneklést.

-        Eric!! Mért álltál le ? –kérdezte valaki az emberek közül.

-        Ooo.. bocsi..Egy perc és folytatjuk.
Ki jött és csak velem szemben állt meg ellent akartam állni csodaszép szemeinek de ez sajnos nem sikerült. Belenéztem de ö maga ábrándított ki belőle.

- Stella te meg mit keresel itt?? 
Meg se várta, hogy válaszoljak a kérdésére , de már folytatta.
- Te jó ég te vagy Kelly testvére??
- Igen..
Nem értettem ebbe mi olyan elképesztő.
- Ti ismeritek egymást?? -kérdezte Molly.
- Hát..Ez egy nagyon vicces történet. - mondta Eric de úgy, hogy már majdtnem előtört belőle a nevetés..
- Ő az?? -kérdezte Eric Mollytól.
- Igen ő az.
- Most rólam van szó??
Láttam ahogy egymásra néztek.Végül Eric válaszolt.
- Neem... 
- Hát jóóó.. Nyújtottam el a szót.
- Szerintem menj vissza énekelni az az 1 perc az már le telt.-mondtam Ericnek mert már kezdett kicsit kinossán válni ez az egész.Kelly-t sem láttam sehol , nem értettem a szitut. 
- Rendben. 
Amikor ő visszament énekelni én leültem Molly mellé egy székre.
- Mi volt ez az egész ?
- Ja semmi csak az Eric várt valakit.
- Akkor oké.Ti még mindig együtt jártok?
- Nem is tudom.   Egy kis szünetet tartott aztán fojtatta.Valamikor nagyon jól elvagyunk. Másszor meg nem vesz figyelembe. Mondjuk még hivatalossan járunk de ez bármeik percben megváltozhat.
- Én nem ezt veszem ki belőle. Egy nagyon figyelmes embernek gondolom aki megbecsüli amije van és nem engedi el.
- Részben ez nagyon igaz rá, de ha rátör a hirnév akkor az ember megváltozik.
- Te is megszoktál változni?

- Nem, nem annyira. Minden híres emberbe megvan ez a hiba csak nem mindig veszik észre.
- De rajtad látszik, hogy te szereted és én úgy veszem le,hogy ő is téged csak nem mutatja ki.
- Eric nagyon titokzatos ember.Ez majd még kiderűl, hogy szeret-e igazán vagy csak megjátsza. Olyan sokat beszéltünk rólunk most beszéljünk rólad.
Ameddig mi beszélgettünk Eric vagy 3 szor is lejátszotta a számát és mindvégig Molly-t nézte én biztos voltam benne, hogy Eric szereti.Amikor meghallottam az a szót "rólam" nekem semmi izgi nincs az életemben ezért egy kicsit füllentettem neki.

- Hát..Már egy ideje találkozgatok egy sráccal.

- Értem. És megkérdethetem, hogy honnan ismeritek egymást Ericel?

- Múltkor összefutottam vele az utcán amikor megakarták rohamozni az újságírok. Én mivel ilyen kedves vagyok segítettem neki és bevezettem a házunkba. Ott egy kicsit beszélgettünk majd elrohant próbára.

- Ez biztos akkor lehetett amikor a szakításunk szélén álltunk.

- Lehet.. De most már minden Happy bármint nem egészen de azért jobb a viszony.

- Hát. Igen.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy Eric felénk közeledik.
figyelembe se vette Molly-t egyből hozzám fordult.

- Figyelj!! Te tényleg tudsz táncolni? -kérdezte kicsit flegmán inkább nagyon flegma stílusba.

- Igen. -válaszoltam neki határozottam .

- Énekelni is ??

- Igen. - nem nagyon tudtam de nem jelenthet semmit így igent válaszoltam.

Csak egy cetlit nyomott a kezembe amin egy telefonszám állt.

- Holnap reggel hívj fel. Majd meglássuk mit tudsz.

Azzal kiviharzott az épületből.

- Szia! -mondta nekem Molly.

- Szia! 
Nagyon megijedtem holnap hívjam? Mit tudok? ezeken törtem a fejem. Kellyt sehol sem találtam.Úgy döntöttem elindulok haza de semmi kedvem nem volt egyedül menni ezért el kezdtem keresni Kellyt.
1 órán át boklásztam az épületben de sehol nem találtam. Kimentem a parkolóba és elindultam haza. Amikor Ericet pillantottam meg.

- Szia!-szolt most kedvessem hangon mint ahogy egy pár percel ezelött tette. -Nem tudod hol van Alex ?Már vagy egy fél órája próbán kéne lennie.

- Szia! Nem, én is őket keresem.
 
- Az jó.

Elkezdtem gondolkodni, hogy hol lehetnek , amikor egy ismerős hang szólalt meg a hátam mögött. 

- Bocs haver.

- Alex. Hol a fenébe voltál?Már mindenhol kerestelek.

- Úgy látszik nem mindenhol.- mosolygott el Alex.

- Siessünk próbára .

- Oké. DE Kellyér is jöhetnek nem?

- De, és ebbe beleértve téged is Stella.

- Rendben, én benne vagyok - mondta Kelly

- Nem is tudom.

- Stella ha most nem jössz akkor az neked sokba fog kerülni.

-Nekem aztán tökmindegy.

- Akkor mennyünk.- mondta Alex

- Te velem jössz. - mondta Eric

- Oké.
..........
Igaz hogy nem komiztatok de nem tudtam megállni, hogy ne irjak újabb fejezetet, ezért itt is van ahogy ígértem.




2 megjegyzés:

  1. Szia!Nekem tetszett,kíváncsi leszek h.mi sül ki ebből a próbából!Várom a a kövit

    VálaszTörlés
  2. Szia!! Köszi.. Hmarossan fent lesz.
    Puszíí

    VálaszTörlés