2011. november 20., vasárnap

5. fejezet

Itt van az 5. fejezet. Remélem hogy tetszeni fog nektek és, hogy egy pár komit is tesztek hozzá. 






Nagyon meglepődtem a kijelentésén " te velem jösz " de nem ellenkeztem.Utána udvariasan kinyitotta nekem az ajtót. Beszálltam az anyósülésre. Eric is beült a volán mögé aztán rám mosolygott.
- Nem kellett sokat győzködni, hogy gyere el. - mondta kinyit pimasz vigyorral az arcán.
- Ez kivételes alkalom volt de jobb ha nem szokod meg.  -mondtam neki és is viccelődve.
- Én mindenre rátudnálak venni.
- Abba ne legyél te olyan bisztos.
- Majd meglátod! 
- Oké.
- Amúgy most hova is megyünk?
- Tánc próbára.
- Molly is ott lesz ??
- Molly?? Nem.
- Nem együtt szoktatok menni ?
- Táncpróbára nem csak ahova akarom, hogy jöjjön és ahova ő is akar. Különben is most nem hiányozna, hogy ott is veszekedjünk.
- Miért szoktatok veszekedni hiszen Molly szeret téged és te is szereted.
- Tudod már nagyon rég óta együtt vagyunk, pontosabban 4 éve és ez nagyon hosszú idő egy párkapcsolatban. Én úgy érzem hogy pár a kapcsolatunk kihűlt egy jó ideje csak ezt Molly még nem vette észre.
- De Molly nagyon rendes lány biztos, hogy megtudnátok beszélni a dolgokat.
- Én nem hiszem. Molly az utóbbi időkbe nagyon megváltozott én nem tudom igaz- e az hogy a gitárosával kavar.
- Ezt meg honnan veszed Molly senkit se bántana meg főleg téged nem.De ha akarod rákérdezhetek Mollyra.
- Megtenéd?
- Persze.
- Ezt megköszönném. 
- Hátt.. Nincs mit.
- És te hogy állsz a barátoddal ??
- Honnan veszed, hogy vagy barátom?
- Nem tudom külsőről ítélve biztos van.
- Na most tévedtél .Mert nincs. 
Nem vagyok ez a zavarba jövő tipus de most neki sikerült.
- Megjöttünk.
- Remek.
Kiszálltunk az autóból.Kellyék még nem voltak ott.
 Bementünk az épületbe, utána pedig egy nagy táncterem felé igyekeztünk.
De 2 lány ott állt az ajtó előtt.Eric meg is szólította őket.
- Sziasztok!Ti kik vagytok??
- Sz...i..a - akadozva válaszolt neki a szőke hajú lány.
- Szia! Én Miley vagyok ő pedig Hailey.
- Jolvan ..És miért vagytok itt??
- Csak autogramot szeretnénk kérni. 
- Akkor már is adom. 
Elővett a zsebélől egy tollat és egy papírt.
- És nem akartok velünk jönni táncprobára?
- Dehogynem. -vágta rá Hailey.
- Akkor gyertek!
Én Eric mellett mentem de az a két lány bevágott elém. Megértem ő Eric Saade.
Amikor beértünk Eric bement az öltözőjébe és behívott engem is. Nem értettem de mentem utána.
- Akkor most vedd fel ezt!
Odanyomott a kezembe egy lila adidas melegítőt.
- Ez minek? Kié?Én?
- Annak. hogy ne farmerba táncolj. Jennifer-é  de biztos, hogy nem bánja ha kölcsön vettem egyet. És igen te.
-mosolyogva válaszolt sorban tett fel kérdéseimre.
- De én miért is táncolnék?
- Azt mondtad tudsz táncolni.Akkor meg mi a baj ??
- Az, hogy én nem vagyok a táncosod. És nem ismerem a koreográfiát.
- Ne aggódj! Nekünk saját koreográfiánk van.
- Nekünk??
- Igen. Egy ujj számot akarok kiadni és keresek valakit akivel fel tudnám énekelni, mivel téged ismerlek nem volt nehéz dolgom, és Kelly is mondta hogy jól énekelsz és én hiszek neki.
- Nem is tudom mit mondjak.
Abban a szent pillanatban nem tudom mi érdekelt jobban, hogy Kelly mit fog ezért kapni tőlem vagy hogy énekelnem kell és táncolnom Eric Saade elött.
- Menj be a mosdóba és öltözz át én idekint öltözöm.
- Egy próbát megér.
- Akkor menj!
Bementem a mosdóba, levettem az akasztóról Jennifer ruháját és átöltöztem.Nem tudtam, hogy Eric mikor végez így hát kinyitottam az ajtót. Eric ott állt előttem póló nélkül. 
- O.. Bocsi! Kint megvárlak.
- Nincsen semmi! Rendben. - elmosolyodott.
Jézusom! Úgy teszek mintha meg sem történt volna.Amikor kimentem az a két lány ott ült a földön egymás mellett. 
- Sziasztok! Stella vagyok!
- Szia Miley!
Nyújtottam kezet a barna hajú lány nak.
Szia én Hailey !
A másik lány is kezet nyújtott.
- Te hogy-hogy itt vagy?Nem hallottam, hogy Ericnek újabb táncosa van. 
- Én sem. 
Abban a pillanatban Egy szőke hajú lány lépett a terembe.
- Sziasztok! -köszönt . -Nekem is ugyan ilyen melegítőm van.
- Ha te Jennifer vagy akkor ez a tied. -mondtam neki.
- Igaz.. nem vagy valami örült rajongója Ericnek és betörtél mert tudtad hogy próbánk van és valamit elloptál Erictől vagy épp tőlem?
- Nem mért ??
- Mert már volt ilyen.
- Amúgy a nevem Stella.
- Az enyém Jennifer. Ha megkérdezhetem. Miért van rajtad a ruhám?
- Eric vette el, hogy legyen mibe táncolnom.
- Értem. Akkor ez esetben rendben van a dolog.
Újabb személyek érkeztek a terembe  2 fiú azután Kelly és Alex és véül megérkezett Eric is.
- Sziasztok !!
- Miért vagyunk ennyire sokan?- kérdezte az egyik srác.
- A nevem Kevin.
- Az enyém Stella.
-Most már Eric is itt van elkezdhetnénk végre?
- Igen. -mondta Eric...
.............................................
Kérlek komizzatok!!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése