2011. november 9., szerda

3.rész

Sziasztok!! Már megvan a 250 látogató!! Köszönöm szépen.. :) Más hozzáfüzni valóm nincs nagyon csak annyi,hogy komizzatok kérlek!! Ha már benéztetek léci !! :)
Jó olvasást!!
Puszíí : Wywy



Reggel arra ébredtem,hogy Kelly berontott a szobámba.Úgy megijedtem,hogy leestem az ágról..

- Kelly!!! Megijesztettél!!! - Mondtam dühösen...

- Ez volt a célom!!Na de most készülődj mindjárt indulnunk kell!!!
Hirtelen nem jutott az eszembe,hogy hova megyünk.

- Hova? -kérdeztem rá.

- Hát a studióba.

- Ja tényleg!! 10 perc és készen vagyok.

- Jó siess.Fél óra és itt van Alex.

Bementem a szobámba vettem elő a szekrényemből egy fekete garbót, egy kék mellényel, egy fehér gatyát fekete converse cipővel.Gyorsan levetettem magamról a pizsamát majd beálltam a zuhany alá.Nagyon szeretek reggel zuhanyozni mert fel frissülök tőle.Megmostam a hajam és kiszálltam a zuhany alól.Magamra tekertem a törölközőt, a hajamat megszárítottam.Gyors hajvasalás/mert nálam ez minden napos/ majd felöltöztem.Kimentem a konyhába.Ott volt Kelly is.

- Mit szeretnél reggelire?? - kérdezte Kelly.

- Most hogy -hogy ilyen hogy is mondjam kedves vagy??-mondtam neki gúnyosan.

- Mért inkább legyek bunkó?

- Nem ez így pont jó!

- Na szóval akkor mit kérsz??

- Melegszendvicset! - válaszoltam egyértelműen.

- Oké! Gondoltam,hogy ezt fogod mondani ezért meg meg is csináltam.

- Akkor meg minek kérdezted??

- Hát... Csak úgy.. :) Edd meg én addig elmegyek fogat mosni!

- Jól van és köszi..

Miközben a szendvicset ettem azon gondolkodtam mért megyünk mi studióba? Talán ez az Alex gyerek egy énekes? Vagy valami ilyesmi?Ma úgy is megtudom.Ami után megettem a szendvicset bementem fogat mosni.A gyors fogmosás után szóltam Kelly nek hogy igyekezzen.Hirtelen arra lettem figyelmes,hogy csengettek.Odarohantam,hogy kinyissam az ajtót.Egy jóképű fiú állt ott feltételeztem,hogy Alex volt az.

- Szia, te biztos Stella vagy.

- Szia, igen te meg Alex?

- Igen!

- Akkor örülök.hogy megismertelek!

Kezet nyújtott én persze elfogattam és kezet ráztunk.
Abban a pillanatban jött ki Kelly a szobájából.

- Szia! Szép vagy mint mindig.

- Szia! te meg.. helyess...

Megölelték egymást,majd attak egymásnak egy csókot.Meglepődtem,hogy nekem erről nem beszélt de már rég óta találkozgatnak ez már természetes.

- Akkor indulhatunk?-kérdezte Alex.

- Persze.-válaszolt Kelly.

Kimentünk a kocsihoz egy fekete BMW állt a házunk előtt.
- Mért nem a te kocsiddal jöttél?- kérdezte Kelly.

- Csak Ericé állt kint és így ezzel könnyebb volt eljönni.

- Ki az az Eric?-kérdeztem.

Alex meg csak annyit mondott:
- Majd megtudod.

- Akkor jó.

Olyan 15 perc utazás után megérkeztünk.

- Hát.. itt lennénk! -jelentette ki Alex.

Az ajtóban egy aranyos lány állt és felénk jött.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése